מגטי לידים עובדים. אנשים מתים על זה. הם מקבלים משהו בחינם, אם רק ישאירו את האימייל. ספרון שיענה על שאלה שבאמת מעניינת אותם. ומה אכפת לקרוא עוד
כמה אפס בן אדם אחד יכול להיות? זו שאלה מעולה. בעיקר כי היא ממחישה בדיוק את הנושא שלנו היום – העוצמה של שימוש נכון בכותרת לקרוא עוד
הגביע הקדוש של כל דבר שקשור במדיה חברתית הוא המילה "ויראלי". תכנים שמצליחים להתפשט כמו וירוסים. כולם רוצים לראות אותם ולשתף אותם. רק שליצור מראש לקרוא עוד
הולי נגוין הייתה רק בת 24 כשהחליטה לפתוח חנות קינוחים בלי שום ניסיון קודם. היה לה חלום הזוי ליצור קינוחים יצירתיים, טעימים ולא פחות חשוב לקרוא עוד
מה עושים כשאין לנו מושג על מה ליצור את פיסת התוכן הבאה שלנו? מאיפה מביאים את זה? ואיך הופכים את כל העניין לאחד הערוצים היותר לקרוא עוד
לרוב, כשחברות מפרסמות הן שואפות להתמקד בעצמן, במה שהן מוכרות או בערכים שהן מייצגות. וזו בדיוק הסיבה שבה לא נראה בפרסומות של חברה אחת, שמות לקרוא עוד
את חברת ההלבשה אסוס לא צריך להציג בישראל. רק שלאסוס, יש אסטרטגיית אינסטגרם מאוד מיוחדת. כזו, שנובעת משיתוף פעולה עם משפיענים, רק בצורה אחרת ממה לקרוא עוד
לפעמים פרסומת לא צריכה לפרסם את המוצר שלנו. לפעמים כל מה שצריך לעשות הוא לפרסם את החלומות של הלקוח שלנו. כדי להבין את זה, נדרשת לקרוא עוד
זה לא מקרי שחברת אפל ממוקמת כמותג הכי שווה על ידי פורבס, שנה אחרי שנה. מושקעים בזה המון מאמצים ולא מעט תקציב. רק שגם התקציב לקרוא עוד