קייס סטאדי אינסטגרם גו-פרו

מקס, מה הכפות שלך עושות על המצלמה שלי? (קייס סטאדי 6 – גו-פרו)

לרוב, כשחברות מפרסמות הן שואפות להתמקד בעצמן, במה שהן מוכרות או בערכים שהן מייצגות. וזו בדיוק הסיבה שבה לא נראה בפרסומות של חברה אחת, שמות מותג של חברה אחרת. המיקוד הוא העניין כאן.

רק שלפעמים, אפשר לעשות משהו אחר. יצירתי הרבה יותר. וכאן בדיוק נכנס הקמפיין של חברת גו-פרו, יצרנית מצלמות שמיועדות לספורט אקסטרים ובו היא בחרה לשתף פעולה עם יוצרי סרט האנימציה "החיים הסודיים של חיות המחמד".

בסרטון קצר שהועלה לאינסטגרם שולבו בין ספורטאי האקסטרים שהיינו מצפים לראות בסרטוני האקסטרים גם קטעי אנימציה שבהם גיבורי סרט האנימציה מבצעים פעלולים דומים כשהם חובשים מצלמת גו-פרו.

לינק לסרטון:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by GoPro (@gopro)

למה שישתפו פעולה?

על פניו, יש כאן 2 פעולות מקבילות שלא היו אמורות להתחבר. חברת גו-פרו מקדמת את המצלמות שלה בצורה שוטפת שמכוונות לקהל שמכוון לספורט אקסטרים. מצד שני, סרט אנימציה שמכוון לקהלים צעירים (ולהורים שלהם כמובן).

רק שלפעמים, מותג חזק וותיק רוצה לבדוק את פוטנציאל ההתרחבות שלו לקהלים חדשים. ושיתוף פעולה שכזה, הוא בדיוק הצעד שמאפשר לו לעשות את זה. וכאן בדיוק נכנסת חברת ההפקות אילומיניישן.

חברת ההפקות אילומיניישן (שהוקמה על ידי כריס מלדנרי וחברת סרטי יוניברסל), יודעת שכדי לקדם סרטים חדשים צריך להיעזר בכל גורם חשיפה אפשרי. במיוחד אם היא עושה משהו מגניב. ויש לה בארסנל כמה סדרות סרטים (כולל סדרת המיניונים).

הפקת סרטון אנימציה קצר שמראה איך בעלי החיים של אנשי ספורט האקסטרים משתמשים במצלמות כשהם מבצעים מהלכי אקסטרים, גם זורמת עם מהות הסרט, גם יוצרת סרטון ששווה לדבר עליו וגם חושפת את מוצרי הגו-פרו לקהל צעיר הרבה יותר מהרגיל שלה.

גו פרו אינסטגרם כלב סקטבורד

מה אנחנו יכולים לקחת מזה לעסק שלנו?

בואו נשים את זה על השולחן: רובנו לא חברת הפקות עם גב של יוניברסל סטודיוז או חברת מצלמות האקסטרים הגדולה בעולם שרוויות בתקציב. רק שלכל אחד ואחת מאתנו יש את קהל היעד שלו ולפעמים אנחנו רוצים לגדול טיפה הצידה.

רק שכשאנחנו ממוקדים בקהל היעד הרגיל שלנו (כמו שצריך), לבנות קמפיין כדי להתרחב לקהל יעד נוסף יכולה להיות מטלה לא פשוטה ומאוד יקרה. זה בדיוק המקום שבו כדאי לשקול שיתוף פעולה.

לצורך העניין, נצטרך לעשות שיעורי בית: מיהו קהל היעד החדש שנרצה להיחשף אליו? אילו מותגים הוא כבר רוכש? מאיזה עסקים קטנים הוא קונה? ולחשוב קצת בצורה יצירתית איך אפשר לשתף איתם פעולה.

מכאן, צריך לפנות אליהם מתוך מחשבה על מצב שבו שני הצדדים מנצחים: איך נוכל לשתף איתם פעולה כך ששני הצדדים ירוויחו מבלי להוזיל את המותגים של שני הצדדים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

רוצה שנעזור לך ליצור תוכן שהופך ללקוחות?

אפשר להתקשר למשרד למספר 03-6133175 או להשאיר פרטים דרך הטופס הבא: