פרקי הפודקאסט שלנו

דודי מליץ אנטי מרקטינג

בפרק 50 נראיין את דודי מליץ, הבעלים של חברת השיווק ספארק קלאב ומומחה לשיווק באמצעות לינקדאין. נדבר על שימוש עסקי בלינקדאין ושימוש בסטוריטלינג ביצירת תכנים

לשמיעת הפרק
ליאור אלדן אנטימרקטינג

בפרק 49 נראיין את ליאור אלדן, מייסד שותף בסוכנות הדיגיטל Moburst שגייסה מיליוני דולרים ורכשה מספר חברות בת. בין השאר, הסוכנות שלו עבדה עם פלייטיקה,

לשמיעת הפרק
טל פלורנטין אנטימרקטינג

בפרק 48 נראיין את טל פלורנטין, מומחה לחוויית משתמש שבין השאר עבד עם מיקרוסופט, אינטל וחברת הביטוח פרוגרסיב. בנוסף, טל הוא גם היזם שמאחורי Summurai

לשמיעת הפרק
שהם לוי אנטי מרקטינג

בפרק 47 נראיין את שהם לוי, הבעלים של משרד יחסי הציבור Creativity value ומפיק פודקאסטים לחברות וארגונים כמו בית ההשקעות IBI. בעברו, שהם היה דובר

לשמיעת הפרק
צאלה גונן וקסמן אנטימרקטינג

בפרק 46 נראיין את צאלה וקסמן גונן, מנהלת חווית הלקוח של לקסוס ישראל. בעברה, צאלה הייתה סמנכ"לית עיריית רמת גן וכיהנה כסמנכ"לית שירות בעיריית כפר

לשמיעת הפרק
טניה קורח אנטי מרקטינג

בפרק הראשון של העונה השנייה נראיין את טניה קורח, מנהלת קשרי קהילה ופיתוח משאבים במגדל אור- עמותת יעדים לצפון. נדבר על שימוש במדיה חברתית לקידום

לשמיעת הפרק
פרק תובנות 4 אנטי מרקטינג

הפרק ה-44, הוא האחרון לעונה הנוכחית והרביעי בסדרת התובנות שבה אנחנו חוזרים לראיונות שכבר קיימנו בפודקאסט, מוציאים מתוכם את הציטוטים החשובים ביותר ומעלים תובנות שעלו

לשמיעת הפרק
פרק תובנות 3 אנטי מרקטינג

הפרק ה-43, הוא השלישי בסדרת התובנות שבה אנחנו חוזרים לראיונות שכבר קיימנו בפודקאסט, מוציאים מתוכם את הציטוטים החשובים ביותר ומעלים תובנות שעלו לנו בעקבותיהם. האזנה

לשמיעת הפרק
תובנות 2 אנטימרקטינג

בפרק ה-42, המשכנו את החזרה לפרקים הראשונים של הפודקאסט שהתחלנו בפרק הקודם, הוצאנו מתוכם את הציטוטים החשובים ביותר והעלנו תובנות שעלו לנו בעקבותיהם. האזנה נעימה!

לשמיעת הפרק

תפריט נגישות

רוצה שנעזור לך ליצור תוכן שהופך ללקוחות?

אפשר להתקשר למשרד למספר 03-6133175 או להשאיר פרטים דרך הטופס הבא: