תובנות 2 אנטימרקטינג

מי בפרק: 

פרק תובנות 2

בפרק ה-42, המשכנו את החזרה לפרקים הראשונים של הפודקאסט שהתחלנו בפרק הקודם, הוצאנו מתוכם את הציטוטים החשובים ביותר והעלנו תובנות שעלו לנו בעקבותיהם. האזנה נעימה!

נקודות חשובות בפרק:

01:24 - מה נוכל ללמוד מאשת יחסי הציבור המובילה מאיה סנדרוביץ' על פנייה נכונה לעיתונאים?

07:27 – מה אפשר ללמוד מהעיתונאי ויועץ השיווק הילל פולד על שימוש בסטוריטלינג לצרכי שיווק וגיוס השקעות?

15:56 – מה אפשר ללמוד מעיתונאית הרכב ענת דניאל על יצירת קשר עם הקוראים שלה והפיכתם מקהל לקהילה?

20:19 – מה נוכל ללמוד מהפודקאסטר ואיש השיווק יוסי פורקוש על יצירת פודקאסט מוביל שהופך מאזינים ללקוחות פוטנציאליים?

25:52 – מה אפשר ללמוד מעורך הקראייטיב של מאקו ניב שטנדל על הנגשת תוכן יצירתית ויצירת תכנים שיבלטו בים התכנים שמסביב?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניתן למצוא את הפודקאסט גם ב:

תפריט נגישות

רוצה שנעזור לך ליצור תוכן שהופך ללקוחות?

אפשר להתקשר למשרד למספר 03-6133175 או להשאיר פרטים דרך הטופס הבא: