פרק תובנות 3 אנטי מרקטינג

מי בפרק: 

פרק תובנות 3

הפרק ה-43, הוא השלישי בסדרת התובנות שבה אנחנו חוזרים לראיונות שכבר קיימנו בפודקאסט, מוציאים מתוכם את הציטוטים החשובים ביותר ומעלים תובנות שעלו לנו בעקבותיהם. האזנה נעימה!

נקודות חשובות בפרק:

01:40 – מה אפשר ללמוד מאלעד רובינשטיין, במאי מוערך ובעלי חברת ההפקות אינטרוויזיה, על יצירת תוכן שיווקי שלא מרגיש פרסומי?

11:06 – מה נוכל ללמוד מעמרי פדהצור, מקים פרויקט "גמאני רצה", על יצירת קמפיינים חברתיים וויראליים?

20:17 – מה אפשר ללמוד מברנרדו בלחוביץ', הבעלים של קבוצת גן סיפור, על התמקצעות, התמדה ויציבות שיווקית?

31:05 – מה נוכל ללמוד מלי זק, מתכנת ומשווק משחקים בן 16.5, על שיווק משחקים תוך יצירת תכנים ויראליים בטיקטוק?

37:49 – מה אפשר ללמוד מיהודית יצחק, בעלת סוכנות לשיווק בטיקטוק, על יצירת תוכן ממתג ומקצועי בטיקטוק?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניתן למצוא את הפודקאסט גם ב:

תפריט נגישות

רוצה שנעזור לך ליצור תוכן שהופך ללקוחות?

אפשר להתקשר למשרד למספר 03-6133175 או להשאיר פרטים דרך הטופס הבא: