דודי מליץ אנטי מרקטינג

מי בפרק: 

דודי מליץ

בפרק 50 נראיין את דודי מליץ, הבעלים של חברת השיווק ספארק קלאב ומומחה לשיווק באמצעות לינקדאין. נדבר על שימוש עסקי בלינקדאין ושימוש בסטוריטלינג ביצירת תכנים ויראליים. האזנה נעימה!

 

נקודות חשובות בפרק:

01:12 - איך זיהית את השיטות לגרום לאנשים להגיב לך הרבה יותר בלינקדאין?

08:20 – מהי שיטת התיעוד ואיך היא עוזרת לך להגיע למצב שבו תמיד יש לך על מה לכתוב?

09:59 – האם הזכייה שלך באח הגדול משפיעה על אנשים להגיב אליך יותר בלינקדאין?

11:02 – האם כל עסק באמת חייב להיות בלינקדאין?

22:31 – מה ההבדל בין דרך הכתיבה לפייסבוק וללינקדאין?

27:32 – מה החשיבות של סטוריטלינג בכתיבת סטטוסים ברשתות החברתיות?

32:06 – איך משלבים בין סטוריטלינג להנעה לפעולה בפוסטים שיווקיים?

40:11 – מהן הטעויות הכי נפוצות שבעלי עסק עושים בשימוש בלינקדאין?

46:25 – עד כמה כישרון כתיבה טבעי קריטי כשרוצים להיות ויראליים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניתן למצוא את הפודקאסט גם ב:

תפריט נגישות

רוצה שנעזור לך ליצור תוכן שהופך ללקוחות?

אפשר להתקשר למשרד למספר 03-6133175 או להשאיר פרטים דרך הטופס הבא: