שהם לוי אנטי מרקטינג

מי בפרק: 

שהם לוי

בפרק 47 נראיין את שהם לוי, הבעלים של משרד יחסי הציבור Creativity value ומפיק פודקאסטים לחברות וארגונים כמו בית ההשקעות IBI. בעברו, שהם היה דובר פנגו, בנק ירושלים והחברה לישראל. נדבר על דרכים להפוך פודקאסטים להרבה יותר כיפיים להאזנה, שיטות לעזור למרואיינים להשתחרר וגיוס חסויות לפודקאסט. האזנה נעימה!

 

נקודות חשובות בפרק:

01:16 – למה הפרק הראשון בפודקאסט הוא הכי חשוב?

04:47 - מהן הטעויות הכי נפוצות בפודקאסטים?

10:00 - מה עושים כדי להקטין את אחוזי הנטישה בתחילת הפרק?

14:30 – איך אפשר לשפר את חווית ההאזנה לפרק פודקסט?

19:42 – איך אתה גורם למרואיינים להיות פחות פורמליים במהלך ההקלטה?

24:07 – על פי מה אתה מחליט את מי לראיין ואת מי לא?

27:39 – איך מביאים תנועה לפודקאסט שלא מצליח לתפוס תאוצה לקהל שומעים רחב?

32:50 – איך מגייסים חסויות לפודקאסטים?

45:14 – איך להפוך פודקאסט למנוע לגיוס לקוחות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניתן למצוא את הפודקאסט גם ב:

תפריט נגישות

רוצה שנעזור לך ליצור תוכן שהופך ללקוחות?

אפשר להתקשר למשרד למספר 03-6133175 או להשאיר פרטים דרך הטופס הבא: