טניה קורח אנטי מרקטינג

מי בפרק: 

טניה קורח

בפרק הראשון של העונה השנייה נראיין את טניה קורח, מנהלת קשרי קהילה ופיתוח משאבים במגדל אור- עמותת יעדים לצפון. נדבר על שימוש במדיה חברתית לקידום מטרות חברתיות, גיוס תרומות בצורה חיובית ושיווק עמותות בשוק תחרותי מאוד. האזנה נעימה!

נקודות חשובות בפרק:

03:16 – למה עמותות יושבות על מכרה זהב ומה צריך לעשות כדי הפוך אותו לתרומות?

11:47 – איך מניעים תורמים לתרום שוב בהמשך מבלי לאבד מומנט?

17:13 – מה אפשר לעשות כדי לבדל את העמותה שלנו מעמותות דומות או כאלה שמתמודדות על אותם תורמים?

19:36 – במה כל עמותה חייבת להשקיע תקציב שיווק?

23:15 – איך הניסיון שלך כעיתונאית עזר לך בשיווק לתורמים?

27:22 – איך יוצרים תוכן למישהו שלא רואה?

30:24 – מהן הטעויות הכי נפוצות שעמותות עושות בשיווק?

40:54 – איך מבינים את קהל היעד שלנו הרבה יותר טוב?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניתן למצוא את הפודקאסט גם ב:

תפריט נגישות

רוצה שנעזור לך ליצור תוכן שהופך ללקוחות?

אפשר להתקשר למשרד למספר 03-6133175 או להשאיר פרטים דרך הטופס הבא: