פרק תובנות 4 אנטי מרקטינג

מי בפרק: 

פרק תובנות 4

הפרק ה-44, הוא האחרון לעונה הנוכחית והרביעי בסדרת התובנות שבה אנחנו חוזרים לראיונות שכבר קיימנו בפודקאסט, מוציאים מתוכם את הציטוטים החשובים ביותר ומעלים תובנות שעלו לנו בעקבותיהם. האזנה נעימה!

נקודות חשובות בפרק:

00:52 – מה אפשר ללמוד מאיציק שאשו, כותב תכנים קומיים ואחראי המדיה החברתית בחברת ליטרלי מדיה, על הומור ויצירת תוכן אותנטי?

 

06:39 – מה נוכל ללמוד מירדן סקסופון, נגנית סקסופון ודיג'יי בינלאומית, על קידום אומנות ברשתות החברתיות והתמדה ביצירה של תכנים?

 

15:00 – מה אפשר ללמוד מקובי מלמד, יוצר שותף של הפודקאסט זוכה הפרסים "מה יש בזה", על מחקר, מיקוד התוכן ועריכה כדי ליצור תכנים מעניינים הרבה יותר?

 

25:58 – מה נוכל ללמוד מאלון גרעיני, היוטיובר הטכנולוגי המוביל בישראל, על יצירת תכנים ליוטיוב ופרפקציוניזם?

 

36:37 – מה ניתן ללמוד מנדב נחמני, מאייר קומיקס ואנימטור שיצר קליפים לאמנים מובילים, על סטוריטלינג?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניתן למצוא את הפודקאסט גם ב:

תפריט נגישות

רוצה שנעזור לך ליצור תוכן שהופך ללקוחות?

אפשר להתקשר למשרד למספר 03-6133175 או להשאיר פרטים דרך הטופס הבא: