טל פלורנטין אנטימרקטינג

מי בפרק: 

טל פלורנטין

בפרק 48 נראיין את טל פלורנטין, מומחה לחוויית משתמש שבין השאר עבד עם מיקרוסופט, אינטל וחברת הביטוח פרוגרסיב. בנוסף, טל הוא גם היזם שמאחורי Summurai ו-FixMyUx. נדבר על שימוש בפסיכולוגיה כדי להשפיע על גולשים, שיווק ממוקד בלקוחות וחדשנות בתכני אודיו. האזנה נעימה!

נקודות חשובות בפרק:

01:32 – מה ההבדל בין עיצוב חווית משתמש (UX) לעיצוב ממשק משתמש (UI)?

12:26 - עד כמה חווית המשתמש משפיעה על בחירת הלקוח במוצר ספציפי?

16:17 – איך ניגשים ליצור את חווית הלקוח בתוך השיווק?

24:48 – איך גייסת כספים לתרומת כליה באמצעות שימוש בחוויית משתמש מדויקת?

34:32 – למה בחרת דווקא לפתח מערכות שמקדמות תוכן אודיו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניתן למצוא את הפודקאסט גם ב:

תפריט נגישות

רוצה שנעזור לך ליצור תוכן שהופך ללקוחות?

אפשר להתקשר למשרד למספר 03-6133175 או להשאיר פרטים דרך הטופס הבא: