קווין פרי אינסטגרם

איך הוא עושה את זה? (קייס סטאדי 9 – קווין פרי)

הגביע הקדוש של כל דבר שקשור במדיה חברתית הוא המילה "ויראלי". תכנים שמצליחים להתפשט כמו וירוסים. כולם רוצים לראות אותם ולשתף אותם. רק שליצור מראש משהו שיהיה ויראלי… זה הרבה יותר מסובך ממה שזה נשמע. במיוחד אם מצפים שכל תוכן יתפוס.

אין באמת נוסחה חד משמעית ל"מה זה ויראלי". יש תכנים ויראליים שגובלים בנאומי מוטיבציה וכאלה שהם חתולים שעושים משהו מצחיק. יש כאלה שכל אחד יכול ליצור באמצעות טלפון וכאלה שדורשים לא מעט טכנולוגיה. או לפחות חשיבה יצירתית מאוד. מאוד מאוד.

אחד האנשים הסופר יצירתיים האלה הוא קווין פרי. קווין הוא אנימטור ועורך וידאו שמחזיק חשבון אינסטגרם די פופולארי (רק 1.3 מיליון עוקבים) והתכנים שלו? כמו אש בשדה קוצים. ולמה? זה נושא הקייס סטאדי שלנו היום.

מה מיוחד בקווין פרי?

יש כבר כמה יוצרי וידאו שעושים סרטונים מדהימים (כמו זאק קינג למשל) שאף אחד לא מבין איך נוצרו. הכלאה בין יצירתיות בעריכת וידאו, לאפקטים מרשימים ולאנימציות יוצאות דופן. רק שקווין לא הסתפק ביצירת תכנים שיהפכו מעצמם לוויראליים, אלא הוסיף להם ערך אחד מהותי:

הוא מלמד איך הוא עושה את מה שהוא עושה. מראה איך יצר את האפקטים. ובכך, הוא מאפשר לנו להבין וליצור אפקטים דומים בעצמנו. אז נכון שדודה שלנו, שלא מאוד טכנית, לא תוכל לשכפל כנראה את מה שהוא עושה. רק שאם אנחנו יוצרי תוכן ומחפשים השראה, יש לקווין לא מעט מה לתת לנו.

במילים אחרות, הוא הופך את התכנים שלו מ"סתם מגניבים ממש" ל"יכולים להפוך אותנו לכמוהו". וזה כבר משהו שממגנט אנשים אליו. הרי יותר משאנחנו מחפשים אנשים פופולאריים, אנחנו רוצים להפוך ליותר כאלה בעצמנו. וקווין, חד משמעית מאפשר לנו את זה.

רק לצורך העניין, זה הקישור לפרופיל של קווין: https://www.instagram.com/kevinbparry/

מה אפשר ללמוד מזה?

לעתים קרובות, אנחנו עוקבים ברשתות החברתיות אחרי אנשים שהיינו רוצים להיות קצת יותר כמוהם. קצת יותר נועזים. קצת יותר מצליחים. קצת יותר מסוגלים מאתנו. וזה לא במקרה. אנחנו גם היינו רוצים להצליח כמוהם. ואם הייתה לנו האפשרות לחלוק ואפילו חלק מהתוצאות שלהם, זה לא היה מוריד לנו מהם. להיפך.

רק שהקהל שלנו, חושב את אותו הדבר. ועבור אלו שמעוניינים בנו ובתכנים שלנו, אנחנו אותם אנשים שהם "קצת יותר". אפילו אם אנחנו לא באמת חושבים שאנחנו כאלה. וכאן המקום שבו אנחנו יכולים להפוך את הקערה על פיה. לא רק להבין שאנחנו יכולים להיות מאנשי ה"קצת יותר". אלא גם לאפשר לקהל שלנו להיות "קצת יותר".

אם ניתן לאנשים שעוקבים אחרינו חלק מהידע שלנו שהם יכולים ליישם, הם יוכלו להצליח קצת יותר. להיות קצת יותר כמונו. ולהצליח קצת יותר בעצמם. זו יכולה להיות תובנה. זה יכול להיות טיפ. או אפילו שיטה שעוזרת לנו להצליח קצת יותר. ואם הדבר הזה הוא פשוט מספיק ליישום וייקח אותם אפילו צעד אחד קדימה, יצרנו לעצמנו מעריצים.

ולא סתם מעריצים שעוקבים בצורה עיוורת, כאילו היינו כוכבי טלוויזיה (לא שיש בזה משהו רע). אלא אנשים שעוקבים אחרינו כי יצרנו ערך בחיים שלהם. ואנחנו נותנים אותו באופן עקבי. ואפילו יצרנו סמכות מיתוגית כלפיהם. כי אם יצטרכו לבחור בעתיד בין המותג שלנו לבין אחר… הם יעדיפו אותנו כי הם כבר התחברו אלינו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

רוצה שנעזור לך ליצור תוכן שהופך ללקוחות?

אפשר להתקשר למשרד למספר 03-6133175 או להשאיר פרטים דרך הטופס הבא: