פרק תובנות אנטי מרקטינג

מי בפרק: 

פרק תובנות

בפרק ה-41, חזרנו לפרקים הראשונים של הפודקאסט, הוצאנו מתוכם את הציטוטים החשובים ביותר והעלנו תובנות שעלו לנו בעקבותיהם. האזנה נעימה!

נקודות חשובות בפרק:

01:43 – מה חשבנו על הפרק עם אוריאל דסקל, עורך הספורט של כלכליסט, ומה חשוב לדעת כשפונים אליו?

07:14 – מה למדנו ממני אברהמי, מנכ"ל יפע"ת, על מדידת יעילות יחסי הציבור ועל תוכן שיווקי?

15:57 – מה למדנו מדניאל סלגניק, עיתונאי ואחד הכותבים של קופה ראשית, על שימוש בהומור וחשיבות האותנטיות ביצירת תוכן שיווקי?

20:42 – מה למדנו מאסתר אלקיים, יוצרת סרטי קולנוע מצליחה, על יצירת סרטונים שיווקיים יעילים הרבה יותר?

24:50 – מה למדנו מארז בירנבוים, סטנדאפיסט והבעלים של הסטנדאפ פאקטורי, על שיווק בעידן הרשתות החברתיות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניתן למצוא את הפודקאסט גם ב:

תפריט נגישות

רוצה שנעזור לך ליצור תוכן שהופך ללקוחות?

אפשר להתקשר למשרד למספר 03-6133175 או להשאיר פרטים דרך הטופס הבא: