ענת דניאל אנטי מרקטינג

מי בפרק: 

ענת דניאל

בפרק החמישה עשר, נראיין את ענת דניאל, כתבת הרכב היחידה בישראל ובעלת אתר הרכב הפופולארי "מלכת הכביש". בעברה, עבדה ב"ידיעות אחרונות", "את", "וואלה רכב" ושופטת בתחרות רכב בינלאומית. נדבר על יצירת תוכן, הקמת מערכת עיתון אינטרנטי ושיווק כלי רכב. האזנה נעימה!

 

נקודות חשובות בפרק:

02:06 – למה אין עוד הרבה נשים בתפקידי כתבת רכב לדעתך?

06:14 – איך הקהל התייחס לכתבות הרכב ה"דוגריות" שלך בתחילת הדרך שלך?

11:12 – איך החלטת להקים את הבלוג "מלכת הכביש"?

15:05 – איך הצלחת לבדל את הבלוג שלך מתכנים דומים ולהפוך לגוף תוכן מוביל בתחום?

19:52 – בתור אחת שיוצרת תכנים נפרדים לכל רשת חברתית, איך את יודעת אילו תכנים להעלות ליוטיוב, לטיקטוק, לפייסבוק וכן הלאה?

27:57 – איך את מתמודדת עם ביקורות לא נעימות וטוקבקים כלפי התכנים שלך?

31:12 – מה חברות רכב צריכות לעשות כדי לבדל את עצמן שיווקית?

35:20 – אילו קמפייני רכב היו טובים ואילו היו גרועים לדעתך ולמה?

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניתן למצוא את הפודקאסט גם ב:

תפריט נגישות

רוצה שנעזור לך ליצור תוכן שהופך ללקוחות?

אפשר להתקשר למשרד למספר 03-6133175 או להשאיר פרטים דרך הטופס הבא: