עמרי פדהצור אנטי מרקטינג

מי בפרק: 

עמרי פדהצור

בפרק העשרים ושלושה, נראיין את סא"ל עמרי פדהצור, מקים פרויקט "גמאני רצה" שסחף את הרשת ומנהל בתעשייה הביטחונית. דיברנו על הקמת מיזמים מאפס, שימוש ברשתות חברתיות כדי ליצור קמפיין גרילה שיווקי וגיוס כספים. האזנה נעימה!

נקודות חשובות בפרק:

05:10 – מה הקשר בינך כגבר, סא"ל בצה"ל ומהנדס מכונות, להקמת מיזם שעוזר למתמודדות עם סרטן השד?

06:02 – מהרגע שבו התגבש הרעיון, איך התחלת להקים את מיזם "גמאני רצה"?

11:08 – איך יצרת, כאדם שלא עוסק בשיווק, קמפיין ויראלי שהדביק את כל מוסדות המדינה והחברות הגדולות?

16:04 – מה תהליך החשיבה שמאפשר לך ליצור מהלכים ויראליים?

19:26 – מאיפה אתה מקבל השראה למהלכים ויראליים?

22:25 – איך משתמשים בחשיבה יצירתית כדי להגות רעיונות ויראליים?

30:03 – מה מנהלי שיווק ויוצרי תוכן יכולים ללמוד מהצלחת הפרויקט שלך?

32:45 – אילו טעויות שיווקיות ביצעת במהלך הקמת ותפעול הפרויקט?

36:14 – איך ניגשים לגופים גדולים במשק ליצירת שיתופי פעולה וגיוס חסויות?

39:47 – מה התוכניות לעתיד עבור "גמאני רצה"?

3 תגובות

  1. איך נצטרפים?
    איך אני מוצאת בסביבה שלי את המייזם?
    איך מתחילים כשהכושר שלי ירוד?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניתן למצוא את הפודקאסט גם ב:

תפריט נגישות

רוצה שנעזור לך ליצור תוכן שהופך ללקוחות?

אפשר להתקשר למשרד למספר 03-6133175 או להשאיר פרטים דרך הטופס הבא: