מי בפרק: 

ניב שטנדל

בפרק התשעה עשר, נראיין את ניב שטנדל, עורך הקריאייטיב של אתר Mako. בעברו, עבד בעכבר העיר, פנאי פלוס, בלייזר ובתפקידים בכירים במאקו. דיברנו על יצירתיות בהגשה של כתבות, על כתיבת תוכן יעילה ועל הדברים שהכי חשוב להתמקד בהם כדי להפוך תוכן שיצרתם למרתק. האזנה נעימה!

נקודות חשובות בפרק:

04:31 – מה עושה עורך הקריאייטיב של אתר מאקו כדי להפוך את הכתבות ליותר מכתבות רגילות?

07:35 – איפה אתה מוצא טרנדים חדשים ומקורות השראה להגשת תכנים בצורה יוצאת דופן?

11:22 – מהם 3 הטיפים הכי טובים שלך להנגשת תוכן בצורה מעניינת?

24:20 – אילו טעויות נפוצות אנשים פחות מיומנים עושים כשהם יוצרים תוכן?

46:30 – מה היה השינוי המשמעותי ביותר בעולם מדורי הדעות בשנים האחרונות?

50:46 – מה הייתה הכתבה שכתבת ויצרה הכי הרבה שינוי במדינה?

52:04 – איך צריך לכתוב כדי להגדיל את הסיכוי שעורך יכניס ידיעה שכתבנו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניתן למצוא את הפודקאסט גם ב:

תפריט נגישות

רוצה שנעזור לך ליצור תוכן שהופך ללקוחות?

אפשר להתקשר למשרד למספר 03-6133175 או להשאיר פרטים דרך הטופס הבא: