מוטי דה פיצוטו אנטי מרקטינג

מי בפרק: 

מוטי דה פיצ'וטו

בפרק השלושים, נראיין את מוטי דה פיצ'וטו, VP audience growth בתאגיד המדיה Literally media שמחזיק אתרים בעלי תנועה של בין 40 ל-50 מיליוני גולשים ייחודיים ובעברו, אחד מיוצרי תכנית הטלוויזיה הפופולארית "בובה של לילה". דיברנו על כתיבת הומור ועל קידום אורגני של תכנים. האזנה נעימה!

נקודות חשובות בפרק:

03:28 – איך עברת מלעבוד בחברת ביטוח לכתיבה של סיטקומים?

05:15 – איך יצרתם את "בובה של לילה"?

11:21 – למה לדעתך תקשורת הספורט גרועה בשיווק באמצעות הדיגיטל?

19:03 – איך מגיעים לתנועה של מיליוני גולשים לאתרים שלכם?

26:30 – מבחינה שיווקית, מהם הדברים שגרמו לאתרים שלכם להצליח?

28:26 – מה הדברים המרכזיים שכל ארגון צריך לדעת כדי לקדם את התוכן שלו אורגנית בצורה יעילה?

42:14 – מהם 2 הטיפים הכי טובים על הפקת תוכן שאתה יכול לתת לקהל שלנו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניתן למצוא את הפודקאסט גם ב:

תפריט נגישות

רוצה שנעזור לך ליצור תוכן שהופך ללקוחות?

אפשר להתקשר למשרד למספר 03-6133175 או להשאיר פרטים דרך הטופס הבא: