לי זק אנטי מרקטינג

מי בפרק: 

לי זק

בפרק העשרים ותשעה, נראיין את לי זק, מתכנת ומשווק משחקים בן 16.5 שמוכר משחקים שפיתח באלפי דולרים מאז שהיה בן 12. דיברנו על פיתוח משחקים ויצירת תוכן שמגיע לחשיפה של מיליוני גולשים בטיקטוק. האזנה נעימה!

נקודות חשובות בפרק:

01:09 – איך בגיל 12 הפכת להיות מתכנת משחקים?

05:58 – איך ניגשים לשווק או למכור משחק שבנית?

15:54 -  איך יצרת סרטון שהגיע ליותר ממיליון וחצי צפיות בטיק טוק?

28:15 – מה הדברים המרכזיים שעבדו לך בשיווק משחקים שיצרת?

28:53 – איזה תוכן לדעתך יעבוד הכי טוב על בני נוער בטיק טוק?

30:25 – זה לא מוזר כשאדם בוגר מתאים את עצמו לטרנדים של צעירים בטיק טוק?

32:16 – מאיזו טעות מרכזית ניתן להימנע מתוך הניסיון שלך בפיתוח משחקים?

33:16 – מה אנשי שיווק יכולים ללמוד מההצלחה שלך בשיווק משחקים?

34:15 – איך אפשר להשתמש במשחקים לשיווק עסקים, ארגונים או מוצרים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניתן למצוא את הפודקאסט גם ב:

תפריט נגישות

רוצה שנעזור לך ליצור תוכן שהופך ללקוחות?

אפשר להתקשר למשרד למספר 03-6133175 או להשאיר פרטים דרך הטופס הבא: