ליאור ברקן אנטי מרקטינג

מי בפרק: 

ליאור ברקן

בפרק ה-32, נשבור לרגע את הפורמט ואדי יראיין את ליאור, שותפו לניהול הסוכנות אנטימרקטינג. בעברו, ליאור ייסד את בית הספר הישראלי ל-NLP, היה מנכ"ל משרד דיגיטל ויצר המון תוכן. דיברנו על שיווק באמצעות תוכן, מדידת האפקטיביות של התוכן ואיך כותבים תוכן אותנטי. האזנה נעימה!

נקודות חשובות בפרק:

01:08 – איך השתמשת בשיווק באמצעות תוכן כדי להפוך בית ספר חדש בתחומו לאחד הגופים המובילים בתחום?

07:30 – איך אתה משתמש בדאטה כדי למדוד את היעילות של התוכן שאתה מייצר ולחזות מה התוכן שיעבוד הכי טוב עבור הלקוחות שלך?

16:30 – מה היו הטעויות המרכזיות שעשית בכתיבת הבלוג שלך?

19:06 – מה הסוד שלך לכתיבה אותנטית?

22:18 – אילו טעויות אתה מזהה שכותבי תוכן עושים ואיך ניתן לפתור אותן?

26:23 – איך השתמשת בתוכן שיווקי בצורה יעילה כדי לחזק את המוניטין שלך ושל התחום שלך?

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניתן למצוא את הפודקאסט גם ב:

תפריט נגישות

רוצה שנעזור לך ליצור תוכן שהופך ללקוחות?

אפשר להתקשר למשרד למספר 03-6133175 או להשאיר פרטים דרך הטופס הבא: