ירדן סקסופון אנטי מרקטינג

מי בפרק: 

ירדן סקסופון

בפרק ה-36, נראיין את ירדן "סקסופון", נגנית סקסופון ודיג'יי בינלאומית שיש לה עשרות מיליוני צפיות והאזנות ברשתות החברתיות, נכנסה לרשימת ה-30 המבטיחים מתחת לגיל 30 של מגזין פורבס וניגנה בחגיגות האליפות של AC Milan. דיברנו על יצירה, חדשנות ושימוש נכון ברשתות החברתיות לפרסום ברמה העולמית. האזנה נעימה!

נקודות חשובות בפרק:

01:44 – איך הגעת להופיע מול מאה אלף אנשים בחגיגות האליפות של מילאן?

04:35 – מה הוביל ל"מפץ הגדול" הפרסומי שלך ברחבי העולם?

07:18 – איך מתמידים ביצירת תוכן לרשתות החברתיות גם כשבהתחלה לוקח לזה זמן לתפוס?

11:40 – אם הולך לך טוב כסקסופוניסטית למה היה חשוב לך להפוך גם לדיג'יי?

16:28 – מה הדברים שהכי עזרו לך להצליח שיווקית כאמנית?

20:52 – מה הטיפים הכי חשובים שאת יכולה לתת לאמנים שרוצים להצליח יותר?

33:00 – איך השפיע עליך הדירוג שלך ב-30 הכי משפיעים מתחת לגיל 30 של פורבס?

34:52 – איך מצליחים לנהל עסק עם כל כך הרבה פעילות לבד?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניתן למצוא את הפודקאסט גם ב:

תפריט נגישות

רוצה שנעזור לך ליצור תוכן שהופך ללקוחות?

אפשר להתקשר למשרד למספר 03-6133175 או להשאיר פרטים דרך הטופס הבא: