יניב אביטל יובל מן אנטי מרקטינג

מי בפרק: 

יניב אביטל ויובל מן

בפרק העשרים ושישה, נראיין את יניב אביטל, העורך הראשי של אתר ההייטק והטכנולוגיה המוביל בישראל Geektime ואת יובל מן, עורך הדיגיטל של אתר החדשות הגדול בישראל Ynet, לראיון ראש בראש. דיברנו על עיתונות טכנולוגית, תחרות בעולם עיתונות הדיגיטל ושיווק של סטרטאפים. האזנה נעימה!

נקודות חשובות בפרק:

01:48 – למה בחרתם דווקא בעיתונות דיגיטל?

03:13 – מה ההבדלים הראשיים בין Geektime ל-Ynet?

06:20 – איך קורה מצב שאתם כמתחרים גם חברים?

08:59 – עד כמה ההשפעה של עיתונות טכנולוגית גדולה בעידן הרשתות החברתיות?

12:14 – איך הייתם מעדיפים שיפנו אליכם ויעניינו אתכם בחדשות שקשורות לטכנולוגיה?

22:02 – עורך מתחלף: מה יניב מעריך במדור הדיגיטל של YNET ומה היה משנה אם היה בתפקיד של יובל? מה יובל מעריך ב-Geektime ומה היה משנה אם היה בתפקיד של יניב?

25:00 – בתור איש פרסום לשעבר, מה יניב ממליץ ללמוד ממה שסטרטאפים עושים נכון בשיווק שלהם?

28:54 – עד כמה לשיקולי רייטינג יש משמעות בבחירת הכתבות שאתם בוחרים להכניס לאתר?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניתן למצוא את הפודקאסט גם ב:

תפריט נגישות

רוצה שנעזור לך ליצור תוכן שהופך ללקוחות?

אפשר להתקשר למשרד למספר 03-6133175 או להשאיר פרטים דרך הטופס הבא: