יהודית יצחק אנטי מרקטינג

מי בפרק: 

יהודית יצחק

בפרק ה-34, נראיין את יהודית יצחק, בעלת סוכנות השיווק באמצעות טיקטוק "רויאל מדיה" שנתנה שירות לחברות גדולות בישראל כמו שומרת הזורע, תמנון וחברת הבניה אלדר. דיברנו על יצירת תוכן שגורם לאנשים להתמכר אליו ועל אותנטיות בווידאו. האזנה נעימה!

נקודות חשובות בפרק:

01:49 - איך מבחורה חרדית שמנותקת מעולם האינטרנט הפכת להיות אישיות טיקטוק?

05:32 - מה המהלך הכי מוצלח שלך בטיקטוק?

06:34 - איך יש לך את הזמן והרעיונות לייצר מאות סרטונים ב-3 חודשים?

09:12 - איך אפשר להגיע לקהל מבוגר יותר באמצעות טיקטוק ומה מעניין אותם שם?

13:10 - מה חברות צריכות לעשות כדי להצליח יותר בטיקטוק?

16:04 - איך יוצרים ויראליות מבלי להיתפש לטרנדים בטיקטוק?

19:12 - אילו טעויות נפוצות ראית ועשית בטיקטוק?

23:07 - איך אפשר ליצור תכני טיקטוק מבלי להיראות מוזרים?

27:30 - איך יוצרים קהילה בטיקטוק ואיך עובד האלגוריתם שלהם?

31:08 - איך מפיקים סרטונים לטיקטוק?

36:01 - מה היית מציעה לאנשים שמרגישים שלא בנוח לתעד את החיים שלהם בווידאו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניתן למצוא את הפודקאסט גם ב:

תפריט נגישות

רוצה שנעזור לך ליצור תוכן שהופך ללקוחות?

אפשר להתקשר למשרד למספר 03-6133175 או להשאיר פרטים דרך הטופס הבא: