טל ספיבק אנטי מרקטינג

מי בפרק: 

טל ספיבק

בפרק העשרים ושמונה, נראיין את טל ספיבק, ממקימי קבוצת "מנהלי שיווק מצייצים" ובעלי משרד הפרסום Fresh שעובד בתחום הנדל"ן. דיברנו על הקמת קהילות פייסבוק מצליחות ועל שיווק נדל"ן בצורה יצירתית במיוחד. האזנה נעימה!

נקודות חשובות בפרק:

02:08 – מהן הסיבות המרכזיות לדעתך להצלחת הקבוצה "מנהלי שיווק מצייצים"?

12:06 – מה זה אומר להיות "מדיה של מדיות" ואיך הפכתם להיות אחת?

13:57 – באילו אתגרים נתקלתם במהלך הקמת הקהילה?

16:15 – מה היית ממליץ לעשות ולא לעשות למנהלי קהילות חדשים?

18:05 – מה הוביל אותך לפתוח משרד פרסום בתחום הנדל"ן?

21:59 – איך אפשר להשתמש בתוכן שיווקי בצורה יעילה בתחום הנדל"ן?

28:25 – איך אתה ניגש לפרסום פרויקט נדל"ן חדש בתקופה הנוכחית?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניתן למצוא את הפודקאסט גם ב:

תפריט נגישות

רוצה שנעזור לך ליצור תוכן שהופך ללקוחות?

אפשר להתקשר למשרד למספר 03-6133175 או להשאיר פרטים דרך הטופס הבא: