מי בפרק: 

דורון קופרשטיין

בפרק השישה עשר, נראיין את דורון קופרשטיין, מייסד ועורך מדור הבריאות של אתר Ynet ב-20 השנים האחרונות ובעברו כתב בידור בלוס אנג'לס בתחום הבידור של ידיעות אחרונות. נדבר על שיקולי עורכים להכניס אייטמים לתקשורת, טעויות שעושים אנשי יח"צ בעבודה מול עיתונאים ועל ניהול מדור בריאות בזמן משבר בריאות עולמי. האזנה נעימה!

 

נקודות חשובות בפרק:

04:06 – מה חשוב להבין כשעובדים מול כתבי ועורכי בריאות ורוצים לקדם כתבות?

06:16 – למה כתבות שנכתבות על ידי משרדי יח"צ מסוכנות?

07:43 – מה נחשב לכתבה מעניינית שתגרום לך להכניס אותה למדור?

10:38 – מהי הדרך המועדפת והיעילה ביותר לתקשר איתך?

17:01 – אילו טעויות יכולות לגרום לך לא להעלות אייטם במדור?

25:44 – מה הנזק הגדול שגורמות כותרות קליק בייט לתקשורת?

32:00 – איך התנהלה התקשורת מאחורי הקלעים בתקופת הסגרים והקורונה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניתן למצוא את הפודקאסט גם ב:

תפריט נגישות

רוצה שנעזור לך ליצור תוכן שהופך ללקוחות?

אפשר להתקשר למשרד למספר 03-6133175 או להשאיר פרטים דרך הטופס הבא: