מי בפרק: 

אלעד רובינשטיין

בפרק העשרים ושניים, נראיין את אלעד רובינשטיין, מפיק, במאי ובעלי חברת ההפקות אינטרוויזיה. בעברו, אלעד היה במאי צוותי הצילום של האח הגדול וחלק מצוות הבימוי של האירוויזיון. דיברנו על יצירתיות בהפקת תכנים ויצירת תכנים ויראליים. האזנה נעימה!

נקודות חשובות בפרק:

01:40 – איך אתה מצליח לגרום לגייס עובדים שמגיעים לכל פרויקט בהתלהבות?

03:35 – מה ההבדל הגדול בין הפקת תכנים לטלוויזיה להפקת תכנים לאינטרנט?

07:13 – מה הטעויות הגדולות ביותר שאתה מזהה אצל יוצרי תוכן שיווקי?

14:56 – איך סייעת להביא את אשתך להפוך למותג בתחום הקונדיטוריה?

18:26 – איך מצליחים ליצור תחושת אוטנטיות בהפקות מקצועיות לרשתות החברתיות?

21:08 – איך אתה ניגש לתהליך היצירה של תוכן לא סטנדרטי לאנשי מקצוע?

24:50 – איך מביימים תוכנית כמו "האח הגדול"?

27:44 – איך אפשר להשתמש בתובנות מ"האח הגדול" לתכנים שאנחנו מייצרים?

30:22 – איך הגעת להיות בצוות בימוי המצלמות באירוויזיון ומה אפשר ללמוד מזה על השגת מטרות שנראות קשות להשגה?

36:13 – מה הטיפ הכי חשוב שהסקת מהעבודה על האירוויזיון עבור חברת ההפקות שלך?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניתן למצוא את הפודקאסט גם ב:

תפריט נגישות

רוצה שנעזור לך ליצור תוכן שהופך ללקוחות?

אפשר להתקשר למשרד למספר 03-6133175 או להשאיר פרטים דרך הטופס הבא: