איציק שאשו אנטי מרקטינג

מי בפרק: 

איציק שאשו

בפרק ה-35, נראיין את איציק שאשו, יוצר תוכן, מנחה שותף בפודקאסט "ציון 3" ואחראי הסושיאל בחברת Literally media. בעברו, איציק עבד 17 שנים בידיעות אחרונות ויצר את תוכנית הטלוויזיה "שרופים". דיברנו על יצירת תוכן שמרגיש אותנטי וכתיבה של תכנים הומוריסטיים. האזנה נעימה!

נקודות חשובות בפרק:

01:25 - איך קרה שהתחלת קריירה בתחום הכתיבה בגיל 30?

02:22 – איך נוצר הקונספט של סדרת הטלוויזיה שכתבת "שרופים"?

09:37 – מה יוצרי תוכן יכולים ללמוד מהניסיון שלך על יצירת תוכן?

19:24 – איך בונים קמפיין תוכן שיווקי במשרד פרסום פנימי במערכת עיתון?

28:43 – איך אפשר לשפר את הכתיבה ההומוריסטית שלנו?

39:37 – מה סוד ההצלחה של ההצלחה של הפודקאסט "ציון 3"?

43:47 – איך הגעת לעבוד בתאגיד כמו Literally media ולכתוב הומור באנגלית?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניתן למצוא את הפודקאסט גם ב:

תפריט נגישות

רוצה שנעזור לך ליצור תוכן שהופך ללקוחות?

אפשר להתקשר למשרד למספר 03-6133175 או להשאיר פרטים דרך הטופס הבא: