מי בפרק: 

שני ישראלי

בפרק העשירי נראיין את שני ישראלי, ראש אגף דוברות, הסברה ושיווק של עמידר החדשה ובעברה ראש אגף דוברות של עיריית נתניה ודוברת ומנהלת התקשורת של עיריית טבריה. נדבר על דוברות בזמן מלחמה, שימוש בסטוריטלינג לצרכי גיוס משקיעים והתנהלות נכונה מול עיתונאים. האזנה נעימה!

נקודות חשובות בפרק:

03:21 – איך התמודדת כדוברת עם אירועים מורכבים כמו מלחמת לבנון?

07:28 – איך מנהלים אירוע מתוקשר מאוד שבו פוטין הוא אורח הכבוד?

08:41 – מהי עמידר החדשה ומה בדיוק היא עושה?

11:01 – איך משתמשים בסטוריטלינג כדי לגייס משקיעים להשקיע באג"ח ממשלתי?

13:41 – אילו תכונות נדרשות כדי לעסוק בדוברות בעידן התוכן?

15:52 – איך מתנהלים בצורה יעילה מול עיתונאים?

18:08 – איך יוצרים סיפור שיעניין עיתונאי מספיק כדי שיכתוב עליו?

21:51 – איך אפשר לשווק בצורה יצירתית עיר עם המון פוטנציאל כמו טבריה?

25:58 – מה למדת מתוך ניסיון על התמודדות עם משברים תקשורתיים?

31:35 – איך את בוחרת עם איזה משרד יח"צ או אסטרטגיה לעבוד?

35:57 – איך את בונה תכנית עבודה לעבודה מול התקשורת?

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניתן למצוא את הפודקאסט גם ב:

תפריט נגישות

רוצה שנעזור לך ליצור תוכן שהופך ללקוחות?

אפשר להתקשר למשרד למספר 03-6133175 או להשאיר פרטים דרך הטופס הבא: