צאלה גונן וקסמן אנטימרקטינג

מי בפרק: 

צאלה וקסמן גונן

בפרק 46 נראיין את צאלה וקסמן גונן, מנהלת חווית הלקוח של לקסוס ישראל. בעברה, צאלה הייתה סמנכ"לית עיריית רמת גן וכיהנה כסמנכ"לית שירות בעיריית כפר סבא. נדבר על משמעות חווית הלקוח אחרי הרכישה כיתרון תחרותי משמעותי ואיך משפרים חוויית לקוח בארגונים מורכבים כמו עיריות. האזנה נעימה!

 

נקודות חשובות בפרק:

01:00 – מה זה אומר להיות מנהלת חווית לקוח?

05:14 – למה חשוב להתעמק כל כך בחוויה של הלקוח?

07:40 – איך מיישמים חווית לקוח בתוך עירייה?

11:32 – איך גורמים ללקוח להעריך דווקא את המותג שלכם ביחס למותגים דומים?

16:26 – איך אתם גורמים לכל עובד אצלכם בחברה להפוך להיות הרבה יותר מוכוון שירות?

27:41 – עד כמה אתם יכולים להתאים את המוצר והשיווק שלכם לשוק הישראלי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניתן למצוא את הפודקאסט גם ב:

תפריט נגישות