מני אברהמי אנטימרקטינג

מי בפרק: 

מני אברהמי

בפרק השני, נראיין את מני אברהמי, מנכ"ל קבוצת יפעת, החברה המובילה בישראל בתחום המידע לעסקים ובעלת ניסיון רב באיתור, ניתוח ועיבוד מידע תקשורתי ועסקי. נדבר על הקשר שבין שיווק למדידת תוצאות ולדרכים שבהן ניתן להשתמש באיסוף מידע יעיל לשיפור השיווק והמכירות. הקשבה נעימה!

 

נקודות חשובות בפרק:

00:37 - אז מה עושים ב"יפעת"?

2:05 - מני אברהמי - מנכ"ל שהוא בכלל היסטוריון במסווה

3:14 - מנהל מודרני מקבל החלטות ע"פ דאטה ולא ע"פ תחושות בטן

5:05 - עובדות ממחקרי "יפעת": האם הפרסום בטלוויזיה עדיין משפיע על הצרכן?

14:30 - כך תמדדו יעילות של פרסום ויח"צ. רמז: גודל תיק העיתונות כבר לא קובע

19:04 - מחקרי יפעת על תוכן שיווקי וההשפעה שלו על הצרכן. כנראה שהתוצאות יפתיעו גם אתכם

24:15 - יח"צ VS תוכן שיווקי: מי מנצח?

26:53 - משפיענים: למה מני ממליץ לעבוד דווקא עם מיקרו משפיענים?

31:00 - דאטה, דאטה ועוד קצת דאטה. היום בעולם השיווק אפשר למדוד הכל, גם את מה שחשוב וגם את מה שלא חשוב. איך נדע להבדיל בין עיקר לטפל?

38:04 - אפשר לקבל דאטה על קמפיין בפלטפורמות שונות (לא רק דיגיטאל) בזמן אמת ולעשות את ההתאמות הנדרשות. קמפיין דאצ'ה הוא דוגמה טובה לכך.

41:44 - מהלכי דיגיטאל "קטנים" שמני מאוד אוהב ומה אפשר ללמוד מהם

45:00 - פינת הטיפים: חוקי הבסיס של מני להצלחה בשיווק ועסקים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניתן למצוא את הפודקאסט גם ב:

תפריט נגישות