י' קורן אנטימרקטינג

מי בפרק: 

י' קורן

בפרק השמיני, נראיין את י׳ קורן, פרסומאי בעל ותק של יותר מ-3 עשורים, מרצה מוביל להשפעה ושכנוע, ובעל ׳מרכז קורן ללימודי NLP ותת מודע׳. נדבר על קמפיינים פורצי דרך, על השפעת הדיגיטל על עולם הפרסום ועל פרסום יעיל יותר ברשתות החברתיות. האזנה נעימה!

 

נקודות חשובות בפרק:

04:38 – איך מביאים מדינה שלמה לאמץ שירות כמו אינטרנט ביתי בתקופה שבה לאף אחד לא היה אינטרנט ביתי?

12:05 – איך מודדים הצלחה של קמפיין פרסומות טלוויזיוני?

13:34 – האם הטלוויזיה היא מדיום פרסומי שכבר עבר זמנו?

17:38 – איזה שינוי משמעותי עשה הדיגיטל בשוק הפרסום?

21:25 – איך אפשר לשווק בצורה יעילה הרבה יותר בפייסבוק?

26:57 – אילו טעויות נפוצות אתה מזהה שמנהלי שיווק ובעלי עסקים מבצעים במהלך שיווק?

32:42 – עד כמה התנהלות משרדי הפרסום דומה במציאות לזו שרואים בסדרה "מד מן"?

40:53 – למה בחרת לשנות את תחום העיסוק שלך ולעזוב את עולם הפרסום?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניתן למצוא את הפודקאסט גם ב:

תפריט נגישות