יוסי פורקוש אנטי מרקטינג

מי בפרק: 

יוסי פורקוש

בפרק השבעה עשר, נראיין את יוסי פורקוש, יוצר ושותף בפודקאסט השיווק הפופולארי "המנגל". יוסי הוא איש שיווק עם ותק של 25 שנים שעבד בין השאר עם ערוץ ההידברות, בית חב"ד, הרב אמנון יצחק ואליהו שירי. נדבר על שיווק בשנת 2022, השילוב המדויק בין אותנטיות לתוכן בפרסום ופודקאסטים. האזנה נעימה!

נקודות חשובות בפרק:

04:56 – איפה רוב המשווקים טועים כשהם מנסים לשווק לדור ה-Z?

12:19 – איך יוצרים אסטרטגיית שיווק ב-2022 לעסק, אפילו אם הוא עסק קטן?

28:05 – מתי דאטה בשיווק נהיה קריטי לדעתך?

31:18 – איך הצלחתם להפוך את פודקאסט המנגל לכל כך פופולארי?

46:20 – איך מודדים את היעילות של שיווק באמצעות תוכן?

49:57 – מה מותגים חייבים לעשות היום כדי להתחבר יותר בקלות לקהל?

56:48 – מה האפקט האמתי של שיווק באמצעות תוכן?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניתן למצוא את הפודקאסט גם ב:

תפריט נגישות

רוצה שנעזור לך ליצור תוכן שהופך ללקוחות?

אפשר להתקשר למשרד למספר 03-6133175 או להשאיר פרטים דרך הטופס הבא: