מי בפרק: 

הלל פולד

בפרק השלושה עשר, נראיין את הלל פולד, בלוגר ועיתונאי טכנולוגי מהמוכרים בעולם ויועץ שיווקי לחברות טכנולוגיות מובילות. נדבר על יצירת הזדמנויות עסקיות, כתיבת תכנים שיווקיים ועזרה ללא תשלום כמנוע עסקי רווחי ביותר. האזנה נעימה!

 

נקודות חשובות בפרק:

00:43 – למה סטיב ווזניאק, אחד המייסדים של אפל, התקשר דווקא אליך כשהגיע לישראל?

04:23 – איך ציוץ קטן בטוויטר הפך להשקעה ענקית בחברה ישראלית?

07:21 – איך הלל הפך לעיתונאי ובלוגר שכל חברות הטכנולוגיה המובילות בעולם מחזרות אחריו?

09:25 – מהי התפישה העסקית הלא שגרתית שגורמת לחברות לרצות לשלם לו סכומי עתק?

18:57 – מה הדבר המרכזי שצריך לדעת כדי לספר סיפור שיווקי שמגייס משקיעים ורותם עיתונאים לכתוב עלינו?

22:52 – מה הטעויות הכי גדולות שיזמים עושים כשהם משווקים ומנסים לגייס כספים?

31:26 – איך הלל מנהל את היום שלו כך שהוא מספיק לעשות את כל הדברים האלה ולהיות זמין למשפחה שלו?

37:00 – איך חברות טכנולוגיות ויזמים צריכים לפנות אל הלל נכון כדי שיכתוב עליהם או יעזור להם?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניתן למצוא את הפודקאסט גם ב:

תפריט נגישות