מי בפרק: 

אלון שלומקוביץ'

בפרק האחד עשר נראיין את אלון שלומקוביץ', מנכ"ל חברת Ipanel ובעברו חלק מצוות ההקמה של Pepper של בנק לאומי ומנהל שירות הלקוחות של קבוצת יפעת. נדבר על שימוש מדויק בסקרים ומתן שירות לקוחות שהופך לקוחות זועמים למאושרים. האזנה נעימה!

 

נקודות חשובות בפרק:

6:26 – מה הופך את השימוש בפאנלים לקריטי כדי ליצור קמפיין שבאמת עובד?

8:51 – מה ההבדל בין מכון מחקר למכון סקרים?

11:14 – כל כמה זמן חברה צריכה לבצע מחקר בתחום שלה?

13:03 – איך אפשר לערוך נכון סקרים כדי שהנתונים יהיו מדויקים ויקדמו אותנו?

15:41 – איך אפשר להשתמש בסקר כדי ליצור אייטם תקשורתי?

17:56 – איך מוודאים שאנשים עונים אמת על סקרים?

28:00 – איך אפשר להשתמש בפאנלים של Ipanel כדי לבצע בעצמנו סקרים?

34:52 – איך נותנים שירות לקוחות שהופך לקוחות זועמים למרוצים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ניתן למצוא את הפודקאסט גם ב:

תפריט נגישות