קייס סטאדי צחי רבאל: איך יוצרים נוכחות ברשת לעסק שיש לו המון מתחרים?

איך מפרסמים עסק שיש לו המון מתחרים? זה האתגר הגדול שניצב בפנינו כשחשבנו איך לעזור לצחי רבאל לבנות את האתר שלו מחדש. ולמרות שעל פניו זה לא אמור להיות מסובך כי צחי הוא אחד היועצים העסקיים היותר מצליחים בישראל, יש המון אתרים של יועצים עסקיים.

מה המטרה של האתר?

קודם כל, חשוב להדגיש שלא אני או הסוכנות שלנו עוסקים בבניית אתרים. מה שכן, המומחיות שלנו היא ביצירת תוכן שגורם לאנשים לדבר על העסקים שאנחנו עובדים איתם. גדולים כקטנים. וזה, בהחלט היה קו מנחה עבורנו כשבאנו ליצור את האתר עבור צחי.

האתר הקודם שלו היה מקסים. רק שהוא כבר לא הניב לו פניות (לידים). ובינינו, עדיף לחדש את האתר פעם בתקופה ולהתאים אותו למטרות הנוכחיות של הבעלים שלו. ומה היו המטרות של צחי באתר הזה? מאוד פשוט: להכווין לקוחות פוטנציאליים להשאיר פרטים לליווי או לרשום אותם לניוזלטר.

רק שכמו שכתבתי בהתחלה, מדובר באתגר לא קטן. הרי כשאדם מחפש ליווי עסקי, הוא נתקל בדי הרבה המלצות. ויש המון מתחרים בנישה, אז צריך לבלוט. להעביר את המסר בצורה אחרת. ולגרום לאלו שקיבלו את ההמלצה ונכנסו לאתר להחליט לפנות דווקא אליו. וכדאי להם.

איך ניגשים לפרויקט כזה?

כדי לבדל עסק ממתחריו, אי אפשר להסתפק בשינוי של לוגו וצבעים. צריך לרדת למהות העסק. להבין במה הוא שונה מהמתחרים עבור הלקוחות שלו. ובשביל זה, צריך לבצע מחקר. כזה שבודק למה דברים עבדו. למה אנשים הפכו ללקוחות ואז ללקוחות מרוצים. ובמקרה של צחי, יש לא מעט.

אז התחלנו להתקשר ללקוחות מהסוג שצחי רוצה עוד מהם. ומתוך התשובות, התחילו לצוף תבניות שחוזרות על עצמן. משפטים שכולם אמרו, בניסוח כזה או אחר. ופתאום הבנו שמשפט אחד שצחי חוזר עליו כל הזמן, מגדיר יותר טוב מהכל את מה שהוא עושה. הוא לא יועץ עסקי. לא רגיל בכל מקרה.

עסק לא יכול לצמוח מעבר למידה הפנימית של בעליו. מסוג המשפטים שצריך לתת להם קצת זמן להדהד. רק כשבעלי העסק מגדילים את המידות שלהם, גם העסק יכול לצמוח. ופתאום עלה הרעיון. איך נסביר מה מיוחד בצחי? לא נסביר.

אז מה כן עשינו?

באינטרנט רווי אתרים, אי אפשר להסתפק בלזרוק משפטים וקצת תמונות קנויות. אפילו לא אם ניצור עיצוב מגניב. צריך ליצור לאדם שנכנס לאתר חוויה שלמה. כזו שבה כל מה שנמצא באתר יוצר את אותה התחושה. ובמקרה שלנו, את חווית העבודה עם צחי.

החלטנו שלא ליצור אתר סטנדרטי. במקום לכתוב עמודים נפרדים לכל סוג ליווי שצחי נותן ובכל אחד מהם לפרט מה הוא מכיל, פשוט נמחיש אותם. ניתן ללקוחות שעברו אותם להסביר מה צחי עשה בשבילם. ואיך הם יצאו מהראש שלהם לצמוח עסקית.

בכל עמוד, כל אחד מהם עונה על שלוש שאלות שהיו חלק מהתשאול הטלפוני שלהם: מה היה לפני העבודה עם צחי? איך נראה תהליך העבודה עם צחי? ומה היו התוצאות של הליווי? כל מה שאדם צריך לקרוא כדי לדעת שהליווי של צחי הוא הדבר הנכון עבורם.

ומה תהיה השפה העיצובית של כל העניין? קודם כל, משחק מעניין בין רקע שחור ואצילי לגווני הכתום והתכלת שהם צבעי המותג שלו. להביא תמונות שממחישות את ההצלחה שלהם ולהציג אותן בתוך צללית הראש שלהם. ואת התוצאות? להמחיש גרפית באמצעות אייקונים עדינים.

רק בעמוד האודות אגב, שברנו את התבנית. אפשרנו לצחי קצת לספר על עצמו. ואז שוב חזרנו לצילומי וידאו של לקוחות ממליצים ולרשימת גופים שעבד איתם. אחרי הכל, לדעת שאנחנו בידיים של אדם שעשה כל כך הרבה עבור עסקים קטנים כגדולים, זו הסיבה לאנשים להשאיר פרטים.

רגע, אז אתo לא בוני אתרים?

לא. אנחנו סוכנות שמייצרת תוכן שיווקי. כל דבר שיהיה מעניין לאנשים לקרוא, לשמוע, לצפות, לשחק או לחוות. בין אם באינטרנט או לא. ויגרום ללקוחות הפוטנציאליים לדבר על העסק, החברה או המותג שלך. וכן, אנחנו מוצאים פתרונות יצירתיים שמתאימים לתקציבי השיווק של רוב העסקים.

רק שהכל מתחיל ממחקר שבודק מה הדרך המתאימה ביותר להגיע לקהל היעד של העסק ולגרום לו לדבר עלינו. לאהוב אותנו. ואז לרצות לרכוש מאתנו או להשתמש בשירותים שלנו. ככה, אנחנו מבזבזים פחות כסף על ניסוי וטעיה בשיווק ומצמצמים את כמות הזמן שמתבזבזת על לידים לא רלבנטיים.

במקרה הזה, האתר באוויר כבר שבועיים וחצי, בלי שום קידום או פרסום וכבר מייצר לידים. וזה, בדיוק כל הקטע בשיווק באמצעות תוכן כשנעשה נכון.

קישור לאתר של צחי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות

רוצה שנעזור לך ליצור תוכן שהופך ללקוחות?

אפשר להתקשר למשרד למספר 03-6133175 או להשאיר פרטים דרך הטופס הבא: