מה התוכן שלך יותר: גוזל זמן עבודה או מביא לקוחות?

בעידן הרשתות החברתיות, תוכן הוא חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק. הבעיה היא שיצירת תוכן דורשת השקעה של המון זמן ואם התוכן לא מייצר לקוחות ובעיקר גוזל זמן? זה בדיוק המקום שבו אנחנו נכנסים.

אנחנו אנטי-מרקטינג, סוכנות שמייצרת תוכן שמבוסס על העדפות קהל היעד שלכם. איך אנחנו עושים את זה?

מחקר
מתחילים במחקר שמזהה אילו תכנים קהל היעד הרצוי שלך אוהב, איפה ואיך כדאי לפרסם אותם
1
פיתוח אסטרטגיית תוכן
בונים אסטרטגיית תוכן שמתאימה ליעדים שלך ובנויה מתכנים שגילינו בעזרת המחקר שהקהל שלך יאהב
2
יצירה, מדידה ושיפור
יוצרים תכנים, מודדים את ההשפעה שלהם על קהל היעד ומשפרים אותם תוך כדי התקדמות ליעדים
3

עם מי הצוות שלנו עבד עד עכשיו?

באנר המכללה האקדמית וינגייט
באנר ארגון נכי צהל
באנר מפלגת קדימה
באנר ההסתדרות הרפואית בישראל
באנר רשות החירום לישראל
באנר מכון ראות
באנר עיריית קרית שמואל

ובין השאר גם עם: צער בעלי חיים | חברת ההשקעות אלפא-ביתא | צחי רבאל | אותות אלקטרוניקה | גאיה הנדסה | Puredrop | ואולי גם אתכם

למה אנחנו?

גישה מותאמת אישית

אין פתרון אחד שמתאים לכולם. לכן, אנחנו תופרים את מהלכי התוכן היעילים ביותר שמותאמים לארגונים ולעסקים שאנחנו עובדים איתם ולקהל שלהם.

צוות מנוסה

הצוות שלנו מכיל קופירייטרים, במאים, מעצבים, כותבים, עורכי וידאו ואנשי יח"צ שהקדישו את 2 העשורים האחרונים ליצירת תכנים שאנשים אוהבים.

תוכן מבוסס דאטה

כשאנחנו יוצרים תוכן, אנחנו מתבססים רק על מידע משיחות עם לקוחות שהייתם רוצים עוד כמוהם. אחרי שיצרנו את התוכן, אנחנו מוודאים שהוא עובד. בכך, אנחנו ממזערים את הניסוי והטעיה.

רוצה להיגמל מיצירת תוכן שלא מביא לקוחות?

כל הזכויות שמורות ל-ANTImarketing © תנאי שימוש באתר | הצהרת נגישות

תפריט נגישות